Umpa umpa

20130412-074524.jpg

Idag startade jag dagen med glädje fuldans!!
-1kg på vågen!! Så glad!

I veckan så beställde jag klipp och färgtid, min belöning för att ha nått första delmålet.

Jag kan inte riktig bestämma mig om jag ska fortsätta vara blond eller köra ljus koppar. Jag trivdes väldigt bra som rödhårig.

Svåra livsfrågor så här en fredag morgon! 😉

Ha en bra fredag!

One thought on “Umpa umpa

  1. Dessa I-landsproblem 😉 Men på bilderna ser du ut att passa riktigt bra i vilket som. Men oj vad skönt det är med lite klipp och färg. Man känner sig som en helt ny människa 🙂

Kommentera

