Säsongen är igång

20130409-092348.jpg
Loppis säsongen är igång!! Redan i år så har vi varit iväg på några stycken. I lördags så var det en stor loppis i Arenan här i Lund.

I lördags hittade jag myggnät till vagnen för 30kr och ny sydda dreglisar 3 för 100kr.

Jag tycker att inredning och smycken är det roligaste att titta på, men jag har hittat fina små kläder till Lilla M också.

Det jag har lite problem med på loppisar är när de bara slänger upp kläder i en hög på bordet. Jag tar mig inte ens mödan att titta på det även om det säkert finns fina kläder till snäckan.

Det mina ögon söker efter just nu är ett gammalt tallriksställ som man hänger på väggen. Vi vill ha det till Majkens böcker på hennes rum.

Jag ser fram emot alla loppisar vi kommer besöka i år och hoppas på att hitta några riktigt fina fynd!

Kommentera

