Prag

20130401-111824.jpg
Jag och Majken har precis kommit hem efter 5dagar i Prag.

Majken klarade av flygresorna galant! Så skönt att ha med sig eftersom vi ska flyga igen om ca 2 månader.

Vi steg upp kl 4 i morse och tog Metron och sen buss till flygplatsen. Kl 07.10 flög vi mot Köpenhamn. Kl 9.30 var vi i Lund och då satt tjejerna och F och Christina och åt frukost på Hostlet. De åker inte hem förrän ikväll med buss. Jag saknar redan F! Men vi ses tidigt i morgonbitti.

20130401-114150.jpg

Vi har upplevt många delar av Prag, både centrum och utkanter.

20130401-114822.jpg
Staden lyser historia och jag önskar vi hade haft mer tid att utforska staden och lyssna på allt som hänt där.

Maten var galet billig där fortfarande. Jag vill verkligen åka ner där igen och turista!

Men nu ska jag nog försöka sova en stund!

Kommentera

