Klädplanering

20130325-073250.jpg
Prag resan börjar närma sig. Majkens kläder är tvättade och det är dax att packa ner allt vi måste ha med oss. Det borde finnas en formel som man skulle kunna använda för att beräkna hur mycket kläder man skulle behöva till en bebis. Hur många blöjor kommer läcka?
F tror på 1,5 ombyten /dag. Så jag tror vi packar ner 2/dag!

Extra/res vagnen jag köpt är provkörd. Inte i närheten så skön att köra som vår älskade vagn. Men den duger till det vi ska ha den till och jag blir inte ledsen om den går i sönder under transportens oförsiktiga hantering.

Jag ska planera mina egna kläder, insåg att alla mina byxor (läs: gravidbyxor som jag fortfarande använder eftersom jag inte kommer i mina pre gravid) är i sönder. Jag har köpt ett par byxor sen graviditeten och de är för stora nu. Wiho!! Så jag måste gå och handla ett nytt par. Vilket inte är lika kul. Men ett måste, men jag har inte kommit på något bra sätt att gå och handla kläder till mig som jag måste prova när man har barn med sig.
Någon som har tips?

Kommentera

