Sjukt förbannad!

Kvinnor som fått barn är mammor.

Mammor får tydligen bara vara just mammor (enligt vissa) och inte få fortsätta med något de tycker är väldigt roligt och givande.

Mammor får absolut inte ta med bebisar om de nu mot förmodan skulle få fortsätta göra något de tycker är kul och givande under den period bebisarna fortfarande ammar.

Om jag känner mig kränkt och förbannad! Det kan ni fet haja att jag gör!

Konstigt att det är få kvinnor som fått barn som kan engagera sig ideellt?! Kanske inte!!!!

7 thoughts on “Sjukt förbannad!

    • Tyvärr har jag fått MÅNGA sådana pikar, kommentarer om detta. Även att det tas för givet att jag ”bara” ska vara mamma.

      Börjar bli sjukt less på det!

      Tack för pepp! ❤

Kommentera

