En bra start mot helgen

Förutom att mina tankar och blickar drar sig mot Thorsson många många gånger om dagen så är livet bra!

Igår fredag så började den som de senaste 6 fredagarna gjort, med att hoppa upp på vågen.
Jag var lite nervös inför denna vägning, jag vet inte varför för jag har skött mig bra hela veckan. Bara gröna prickar på kostschemat och träningsschemat.

Vågen visade -1,3kg!!! Så jäkla glad! Centimetrar hade oxå försvunnit runt rumpa, midja och arm.
En rivstart mot helgen!

En ny fredags grej är också att jag och Majken möter upp min pappa och lunchar. Som jag älskar att vi gjort det de senaste 8 (?!) veckorna. Vi tar en promenad och sen tar en lunch och en kaffe. Så mysigt, vi betar av veckan som gått och det som finns i våra huvuden.

20130302-121822.jpg

Igår kväll efter F slutat jobbet så åkte vi till Familjen Nyman. Louise och jag har känt varandra sen lågstadiet. Vi åt en grymt god lasagne och satt pratade och hade det gött!

Idag på morgonen så gjorde jag och Majkan-Pajkan pannkaksfrulle till F. Sen gick Majken och F ut på en promenad så jag var ensam hemma för första gången på 3,5månad. Jag passade på att träna och nu ligger jag i ett bad. Så lyxigt detta känns!

Livet är bra!

Ta hand om er!!

Kommentera

