Sveda och värk

Var nog lite trött i morse. Körde måndagens träningsupplägg idag. Trodde (när jag skummade över passen) att jag hade samma pass 3 dagar, men det hade jag tydligen inte. Jaja… Lite trött får man väl vara kl6?! 😉

Det kändes bra att köra igång igen. Majken vaknade efter 2 övningar så då var det bara att ta upp henne när hon började bli missnöjd i sängen. Pussa, krama, byta blöja och sen sätta henne i babysittern med lite leksaker. Sen köra igång igen.
Armarna är döda!!

Det är ju fredag och då är det redovisning också. Sen jag började den 20/1 så har jag tappat 4kg. Denna vecka 900g. Vilket jag är nöjd med!

Bra början inför helgen känner jag!
Ta hand om er!

One thought on “Sveda och värk

Kommentera

