Rak som en fura

Första träningspasset är gjort! Som tur var så var det en lugn start idag. Plankan x 3 och ytterligare en mag/rygg övning. I morgon kommer det bli värre! Men jag ser fram emot det.

Febern jag fick i tisdags var av mjölkstockning. Tack och liv så var det inte influensa som jag var rädd för. Men jäklar vad dålig kände mig! Jag har fått svälja lite Alvedon, amma ännu mer och värma brösten. Jag är inte helt återställd, får lite frossor mellan varven. Men jag mår mycket mycket bättre!

Kommentera

