suck

Varning för gnäll inlägg!

Så ni som inte vill dra på er negativt sluta läs här! För er egenskull!

Har haft känningar i ryggen nu någon vecka. Vissa dagar är bättre och andra sämre. Idag är det katastrof!!

Skulle gå ut med Eddie på långpromenad tänkte jag för igår  kändes ryggen bra men hade inte tiden att komma iväg. Det innebär att ”bumpa” ner med vagnen 4 trappsteg, det är ingen bra ergonomisk ställning för ryggen. Började gå, kände med en gång att benen inte ville. Ryggen söker mig på något sätt, jag kan inte säga att det skit ont, men jag vill börja gråta samtidigt. En konstig känsla. Det blev bara 1/4 del av KG (Klostergården) dvs ca 400m.

Klart jag börjar bli lite orolig. Hoppas ju så klart att det är diskbrocket och inte så att jag har fått MS. Ja, det gnager i mig. För vem vet om jag är ärftligt belastad av det eller kanske vaccinationssprutorna jag fick som liten som kan ge mig det. Eller dubbelt belastad??  Jag har börjat läsa på lite lite lite om just vaccin pga det är snart dax för Majkan att få det. Det är ingen uppmuntrande läsning med biverkningar.

Vilket fall så känns detta mögigt! För jag vill börja träna och komma igång att arbeta med kroppen igen!

Punkt

Kommentera

