Nu är det dax

20130127-180111.jpg

Vad jag saknar att vara klädd för att träna! Denna bild är tagen för ca 1år sedan.
Jag hade löptränat luffstränat hela vintern och kände att jag kommit igång ordentligt. Jag hade kommit över några ”kilometer-spöken” mentalt och skulle börja med 7km distanser och kände mig så mentalt redo för denna utmaningen.
Sen fick jag diskbrock och träningsförbud. Bara efter någon vecka så kom pluset på stickan.

Alla kilo jag samlat på mig ska nu bort. Jag har kunskap, men vet inte riktigt vart jag skulle börja så jag anmälde mig till mammafitness med Olga Rönnberg som är känd från Biggest loser Sverige. Hennes specialité är att få mammor i form. Det kan ju inte bli bättre!

Jag har köpt tjänsten PT-online och varit med i 1 vecka nu.
Denna vecka har jag ”bara” registrerat min kost. Men det stod ett fint minus 1,2kg på vågen. Denna vecka som kommer får jag ett personligt kostprogram och nästa vecka kommer mitt träningsprogram.

Min vän Ellan har gått magcoatching och fått fantastiska resultat. Gå in och läs och titta på hennes resultat!!! Om ni vill se mer resultat och bli peppad så gå in och titta på FB på mammafitness och se kvinnokroppar som blir tränade!

Jag är redo och taggad! Fokus kommer vara på Majken, min kost och träning! Jag vill inte se ut så här. Jag mår inte bra av alla mina pluskilo.

Så nu är det bara bita i den suraste av sura citronen och le!

4 thoughts on “Nu är det dax

Kommentera

