Ett kokande ljummet bad

20130114-211142.jpg

8 veckor har gått och det betyder att jag får börja bada igen. Som jag längtat!! Jag är en bad-o-holic, minst 1-2ggr om dagen badar jag i vanliga fall så detta har varit en jobbig period.

MEN det var värt väntan, för en dröm jag har drömt om länge och blivit lite avundsjuk över när jag sett andra göra det gick i uppfyllelse idag.

Jag badade ihop med min lilla flicka. Så mysigt! Så värt väntan!
Sist jag låg i detta badkar var när jag hade värkar med Majkan i magen, så det känns helt rätt att göra det första doppet med henne i armarna!

Ljummet vatten men ett kokande hett hjärta sjuder i mig när jag ser Majken njuta av att plaska i vattnet.

20130114-213116.jpg

One thought on “Ett kokande ljummet bad

Kommentera

