Du

20130108-115214.jpg

Du tittar mig djupt i ögonen och ger mig ett leende. Du berör hela min kropp och får mina ögon att tåra sig av innerlighet.

Du är endast 7 veckor gammal och du är fortfarande så overklig så jag tror att du är en fantasi. Att du finns hos oss och gör oss till mamma och pappa.

Du ger oss kunskap trotts din skrala ålder och utan ett ordförråd. Kunskaper som om livet och kärleken.

Du är vår skatt vi fått låna.

Du är ett resultat av vår kärlek och med kärlek ska du få växa upp!

One thought on “Du

Kommentera

