12/12/12

IMG_2612 IMG_2602 IMG_2597Det magiska datumet 12/12/12.

Då var det vitt här, nu är det som det brukar vara här nere i Lund/Malmö när det börjar närma sig julen dvs grått och blött. Jag saknar snön, fast det blev galet vått här inne på golvet från barnvagnen. Men det ger en sådan underbar känsla när man ser det vita och det dessutom närmar sig jul. Det blir det där lilla extra…. men nu funderar jag på att köpa frost spray så det kan se snöigt ut på rutorna. Man kan väl hjälpa julkänslan lite på traven?! Eller??

Jag tänkte att jag skulle försöka ge mig på att baka något nytt idag som vi kan bjuda på vår julbrunch och med bakdoften så kanske julkänslan infinner sig?!  vi får väl se!

 

Kommentera

