Nya poäng

20121209-060602.jpg

20121209-060614.jpg
Vi samlar på vuxenpoäng just nu. Fast igår var det roliga och mysiga poäng vi inkasserade.
Lussebullar är något varken jag eller F aldrig har gjort. Men de blev riktigt bra. Sen fuskade vi lite med pepparkakorna, där köpte vi färdig deg.

Undertiden vi bakade igår så hade vi besök som kom och gick. Så otroligt mysigt.

Just nu står jag och väntar på att socker ska smälta så jag kan sätta ihop mitt mini pepparkakshus som jag gjort idag.

Bilder kommer nog senare! 🙂

Kommentera

