Lysande krans

IMG_2557 IMG_2562

 

IMG_2563

 

Här är min egen gjorda dörrkrans. Lite ståltråd och led-lampor. Enklare kan det inte bli.

Fredag eftermiddag vilket innebär att mina första dagar som ensam hemma mamma är över. De första 10dagarna med Freddan var betydligt mycket mysigare och roligare. Jag tycker det är lite trixigt att få ihop Majken schemat med Eddie schemat. Men jag måste få kläm på det, för Eddie måste komma ut på sina kissrunder.

Jag hoppas ni får en underbar fredag!

Kommentera

