Jag har blivit med en egen liten familj!

hand+tumme

fot

Tiden går och jag hinner inte med något känns det som. Jag känner mig inte allt för effektiv. Tycker det e så mysigt att bara vara när Majken tar sovmorgon fast jag borde hoppa in i en dusch och göra sådant som är svårt när hon är vaken. När hon är vaken så vill man bara sniffa i hennes hår och bara hålla henne nära.

Freddan är fortfarande hemma (10 pappadagar) , men han börjar jobba på tisdag igen. Lite  Mycket jobbigt är det. Jag har vant mig vid att han är vid min sida och vi har nog aldrig haft så här mycket tid för varandra som vi haft nu och jag bara älskar det. Vi har blivit en till och med det så känns det som vi har blivit en liten familj. En familj… jag har blivit med en familj. Galet, galet, galet…. men så jävla underbart! Jag har skapat mig min egna lilla familj i min stora familj och släkt.

Mitt hjärta fylls när F viskar till mig att jag är en underbar mamma till vår lilla Majken. Jag försöker verkligen att vara det, men det e inte alltid jätte lätt att förstå hennes tecken till oss. Men vi alla 3 försöker så mycket vi kan och vi börjar bli bättre och bättre på att förstå varandra.

Idag så ska vi bara vara, inte göra något som är planerat. Vi har varit iväg nästan varje dag sen vi kom hem från BB, så idag är det bara rå om varandra som gäller.

Ta hand om er!

Kommentera

