Ett skepp kommer lastat med en gravidmage!

 

När Pillan var här i veckan och skämde bort mig med lunch så tog hon några bilder. Här är en av mig och min enorma mage. (Tyvärr så ser modellen lite tyngd ut i ögonen, men det är hon inte! )Det e nog mer att jag inte är van vid att någon annan tar bilder på mig. Men Pillan är nog annars en av de få personer som gör så jag fastna på bild.

Idag så har ”Majken i magen” varit där inne 13 dagar för länge dvs 41+5 och enligt min gravid app så har 90% av alla som går över tiden fått sin bebis vid 41+6. Så nu får alla hålla tummarna för att jag tillhör de 90%!!!!

För att kanske skrämma  sätta igång något i kroppen så ska jag ta med mig Eddie ut på en lite längre promenad nu!!

Ta hand om er och era kära!

Kommentera

