#Bästa_vänner

Dagens tema i 30dagars utmaningen är ”Bästa vänner”

Jag har funderat på vad det innebär att vara bästa vänner och jag kan nog inte påstå att jag har någon sk bästis. Utan jag har nära vänner som jag vet att jag kan ringa till i alla lägen. Vi hörs inte varje dag, vecka eller månad. Men när vi hörs så är det precis som det var igår. Vi kan prata om allt och det finns inga begränsningar över vad vi kan göra för varandra.

De 3 som är på bilden ovan är representanter för mina nära vänner. Jag har några till som jag känner så där varmt för, men när jag började rita så insåg jag att jag hade fått sitta i ex antal timmar till och jag hade fått ihop ett klassfoto av ”egensinniga klassen” . För alla mina nära vänner är otroligt egensinniga och otroligt älskvärda!

Jag hoppas att ni vet vilka ni e och att ni kan känna er representerade fast just ert ansikte inte är med i denna bild!

Kolla vad övriga deltagare skapar:

Ta hand om er!

Kommentera

