Fotopromenad m bästa systra mi

Pillan kom hit en sväng innan idag och skämde bort mig med lunch. Så himla mysigt! När jag började brygga kaffe för att ta med oss ut så började hon möblera om i stora rummet. Det var dax att ta lite magbilder. Bara hålla tummarna på att jag fastnade på någon och inte ser ut som en flodhäst på alla. 

Vi kom ut en sväng, gick ner till St:Lars parken som ligger precis här nedanför. Det är inget roligt väder ute idag, men det var väldigt skönt att komma ut och Eddie tyckte det var skönt att lufta tassarna lite.

Bilderna ovan är ifrån dagens promenad.

2 thoughts on “Fotopromenad m bästa systra mi

    • Jag försöker njuta av dagarna, hade en dipp i måndags. Men jag kan bara vänta på lilla fröken… Inte så mycket mer jag kan göra. 🙂

      Tack så mycket! Kul du gillar de!

      Ja, jag har sett 2 av de. Kommer kanske upp i bloggen i morgon.

Kommentera

