#Favorit_plats

 

God morgon!

Dag 4 i 30 dagars utmaningen. Idag var temat favorit plats.

Min favoritplats är ju i badkaret. Ligger nog kvar lite gener från mitt förra liv då jag var en lila flodhäst.

Undertiden jag har gjort dessa 4 teckningar så har filurat lite. När 30 dagar har gått så har ni men även jag fått reda på otroligt mycket om mig. För alla utmaningar handlar ju om var som är mina  favoriter i olika ämnen.  Det är lite kul att man få ut så mycket fakta om en person bara genom att titta på bilder.

Jag hoppas ni får en bra dag!

Ta hand om er!

Kommentera

