#favorit_mat

 

För att komma ikapp de andra deltagarna i ritutmaningen så gjorde jag en till idag. Favoritmaten var temat.

Jag grubblade och grubblade och insåg att jag har ingen speciell rätt som tar första plats utan det är mer olika typer av grönsaker och en grillad köttbit.

Köttbiten är ju lite komisk i sig, att en som varit vegetarian i 16år har grillat kött som sin favorit grej…mmm… ja, det kan väl bara beskriva vem jag är. Jag kan byta åsikt, när jag har fått mig själv på andra tankar.

Kommentera

