Ritutmaning

Maja började igår köra en ritutmaning. Jag blev sugen på att hänga på, men eftersom jag inte vet riktigt hur min vardag kommer se ut de närmsta dagarna/veckorna så vet jag inte riktigt om jag ska starta med den eller inte.

Men jag kan ju inte låta mitt liv stå helt på paus under dessa dagar vi väntar på storken så jag bestämde mig för att sätta igång med utmaningen i alla fall så får vi se vart vi landar! Så nu ska jag även här göra ett självporträtt. Om ni vill se fler som börjat göra ritutmaningen så kan ni hitta de på #drawingchallenge_no1   på instagram.

2 thoughts on “Ritutmaning

Kommentera

