Sitta bland blåbär och ekollon

 

 

Mitt lilla projekt idag blev att klä om en gammal Baby Björn babysitter.

Tyget har jag köpt på Åhléns och heter Blåbärscity och designad av Lotta Külhorn. Jag bara älskar detta tyget! Vi köpte en hissgardin till bebisrummet för ett tag sen med detta tyg och när jag hittade babysittern i mammas och pappas garage och insåg att jag var tvungen att klä om den så började jag fundera på att klippa sönder gardinen för att ha det som klädsel. Men när jag var på Åhléns för någon dag sen och hittade tyget på metervara, glädjen som spred sig i kroppen var obeskrivbar.

Vad lite tyg och mönster kan göra med en!

Jag hoppas ni får en bra fredag kväll! Nu ska jag ta och njuta av att F har kommit hem från jobbet! Som jag längtat!

 

Kommentera

