Alfapets tavla

 

 

Så kom äntligen min töntiga  kärleks present jag gjort till Freddan! Bara en månad försenad. *suck*

Den har fått en ”så länge” plats på vår sekretär.

Vi har inte fått upp så mycket på väggarna än (läs: inget) men det kommer. Vi har planer. Men just nu så känns det som lägenheten är under ”paus” för vi väntar bara in storkens ankomst (just nu 6 dagar försenad) och att vi ska göra klart den andra lägenhets affären (vilket sker i slutet av denna månad) så vi vet exakt hur mycket pengar vi har över att ”leka” med.

Idag så har jag lite sy projekt. Får se hur jag ska lösa det hela. Finns risk att jag får åka och köpa lite rundstav el liknande för att projekten ska gå att genomföra.

Jag återkommer!

Ta hand om er!

One thought on “Alfapets tavla

  1. Vilken fin tavla. Jag tycker inte att den är töntig överhuvudtaget.
    Sen kanske inte det säger så mycket (om nu det är så att jag är töntig också)

    Ååh är du så nära att föda. Stort grattis i förskott. Hoppas att det går bra med allting 🙂

Kommentera

