Brunt, gult, blått, rött

 

Idag så fick kameran följa med på en runda till Lunds stadspark när vi var ute med Eddie ( läs: valla igång förlossningen)

Ett underbart väder blev det efter regnet som var här i morse. Vi har inte gjort så mycket idag. Hade lite känningar vid lunch, men det avtog efter en stund. Sen har det varit lugnt, tyvärr.

Nu i eftermiddag/kväll så har jag gjort klart några projekt jag påbörjat eller tänkt göra. Har några dåliga mobilbilder, så jag får ta några bättre bilder i morgon och visa. (fast jag hoppas att jag är på BB i morgon bitti, fast jag är antagligen inte det)

Sov gott

 

Kommentera

