Önskan att kunna

Godmorgon!

Jag har vissa saker jag verkligen vill lära mig, bland annat är det fotoredigering. Jag vill kunna öppna upp PS och kunna kortkommandon och ha full koll på hur jag kan förbättra mina bilder och omvandla de precis så jag vill ha de.

En andra sak jag gärna också skulle vilja kunna är att koda hemsidor. Samma ska där som i PS, att kunna kontrollera och få hemsidor att se ut som man vill ha det.

Sen har jag nog 100 saker till jag gärna skulle vilja kunna.

Jag hoppas att ni får en underbar dag!

 

Kommentera

