Trötter

 

Godmorgon!

Vissa dagar så sipprar energin ur en lite fortare än andra och energin kan försvinna ur kroppen bara av en tanke.

I morse så blev jag helt matt genom att bara tänka på att jag skulle vänta på att elektrikern skulle komma, vilket är oerhört bra egentligen eftersom vi då kan börja laga mat igen. Men energin rann bara ur mig.

Jag satte mig i fåtöljen och började läsa mina vanliga bloggar jag följer, helt plötsligt så upptäcker jag att jag har somnat. Helt upp och ner sittandes. Så skönt!! Men tankarna börjar snurra ” har han varit och knackat på dörren, har jag nu missat honom?? ” mm Men det hade jag inte. Han kom för någon stund sedan. *phu*

Annars så har jag inga storslagna planer för dagen. Ikväll så ska jag och F gå och titta på vår första herrmatch för denna säsongen (handboll). Jag har verkligen sett fram emot detta. Jag hoppas att vi kommer hänga i Arenan mycket mer nu när vi flyttat till Lund och så nära hallarna.

Jag hoppas ni andra får en mysig dag!

Ta hand om er!

 

Kommentera

