Bus i tassarna

 

Kameran fick följa med ut på lunchrundan med Eddie idag. Så härliga färger det är ute nu. Eddie får en massa bus i tassarna när det är en massa löv som ligger på marken. Tyvärr så orkar jag inte gå så långa runder med honom nu, min kropp strejkar totalt när jag går för snabbt eller långt. Om jag hade tävlat med en snigel så hade snigeln vunnit över mig, lätt! *phu*

Jag ska bege mig in till Malmö och skriva om kontraktet för vår gamla lägenhet nu. Håll nu tummarna att inget krånglar!

Ta hand om er!

Kommentera

