en sak i taget

 

Idag fick jag ett sådant sug efter att ta fram pennan och rita lite. Motivet känns ganska självklart, jag vill bara ta in alla dessa fina löv som ligger på marken. Så härliga färger och former.

Annars har jag varit otroligt trött idag. Jag steg upp ihop med F och åt mysig frukost,  det har blivit lite av vår nya morgon rutin. Vi stiger upp ihop, han gör sig klar och går ut med Eddisen och jag fixar frukost till oss båda under tiden. Men idag när när F cyklat till jobbet så gick jag och la mig i sängen ingen. Snacka om att total däcka! Jag vaknade vid 10.40, fast ögonen och kroppen ville inte gå upp då. Så efter lite övertalning från mig själv så kom jag upp.  Det känns som min kropp bara orkar göra 1 sak. Sen måste jag vila, vilket är otroligt jobbigt. Jag har kunnat göra en massa saker nu under graviditeten, så jag är inte helt van vid att min kropp total strejkar efter 2 saker. Som nu, handlat och varit ute med Eddisen…nu vill kroppen sova! *suck*

Så jag tror jag går och lägger mig på sängen i 2min så ska jag göra lite mat innan vi beger oss till handbollsmatchen.

Ta hand om er!

 

Kommentera

