Lufthål

20121016-112253.jpg
”Somliga går med trasiga skor”
Japp, så är det. Men jag går inte och köper nya för att ha de i några veckor! Förhoppningsvis så försvinner elefantfötterna ganska snart efter storken landat.

Man kan ju kanske tro att jag fryser om fötterna nu när det är mitten av oktober, men nopp. Denna kropp är en värmekamin. Om jag får välja så går jag utan jacka också som det är just nu.

På nätterna så ligger F under täcket och tycker det kan vara lite små kallt men jag har en hörna av täcket över axeln bara för att jag ska ha något litet på mig.

Nu ska denna värmekälla försöka heja igång grabbarna i Tyskland!

Ta hand om er!!

Kommentera

