Firande x 2

Igår så var vi hos Freja och firade henne med lite med kaffe och tårta. Hon är så otroligt söt denna lilla tjej. Freja är min kusinsdotter. Vi gav henne denna tavla, en liknande den som vi gav Simon förra helgen.

Vi blev där inte så länge, flytten i lördags tog rejält på mina krafter och en förkylning på det ger inte mer energi precis.

Jag har glömt att skriva en sak! =)

I fredags blev vår underbara Malmö lägenhet såld!! =D

En jätte mysig och trevlig kvinna köpte lägenheten till sina söner. Ena sonen är med i Sverige eliten i friidrott och tränar nere i Malmö. Det känns så otroligt bra att det är dessa som har köpt och vill bo i vår lägenhet. Jag släpper den gärna till de!

Nu ska jag ta och gå ut med Eddisen sen så ska jag cykla till Lunds centrum! =D

Ta hand om er!!

Kommentera

