Första parkett

20121006-151608.jpg
Står på balkongen i Lundalägenheten och tittar ut över vyerna.
Jag ser till Malmö här ifrån. Kronprinsen, Turning Torso, skorstenar som jag tror ligger vid Limhamn mm
Jakriborgs fina Hansa hus ser jag också. Det är en otroligt fin utsikt här ifrån!
Från alla våra 3 stora fönster som är mot söder kommer jag kunna följa våra 4 vårdtider.

Målarna som hjälper oss med att göra vid alla väggar i lägenheten börjar närma sig färdigt resultat.

Så här bra blev strukturen i vardagsrummet och hallen

20121006-152651.jpg
Tanken är att vi ska försöka hitta en industri/gammal mysig känsla med lite roliga lösningar i rummen.

I veckan kommer de fösta möblerna komma hit från IKEA men alla våra saker flyttar vi inte förrän om en vecka.

Jag längtar otroligt mycket på ett sätt, men någonstans har jag fortfarande inte riktigt förstått att jag ska lämna min älskade Malmö-lägenhet och börja ett nytt kapitel i mitt liv.

Ett kapitel där jag bor på 102kvm och enbart äger halva lägenheten och att en bebis snart kommer ligga och skrika jollra i sängen bredvid oss.

Idag är det 24dagar dvs 4 veckor till beräknat datum tills knyter kommer. Galet galet galet!!!

Ta hand om er!!

Kommentera

