Ledighet

20121002-095341.jpg

5v semester står det i min kalender. Jag har aldrig haft så många veckors semester i rad. Jag tror min längsta semester är 3veckor max.

Jag har lagt alla mina semesterdagar på handbollsturneringar de senaste 4åren och innan dess så pluggade (och jobbade ) jag så då passade man på att tjäna pengar när man kunde!

Under dessa 5v så hoppas jag att jag kommer kunna förbereda vårt nya hem och gå på en massa second hand och fynda massa bra saker som jag kan måla och göra om. Jag hade önskat att jag skulle hinna sy lite oxå. Men det får nog bli lite senare.

Vilket fall så ska jag försöka planera mina dagar så de blir lugna och harmoniska så jag inte behöver stressa. För det har varit lite väl mycket de senaste veckorna/månaderna.

Dax att hoppa av tåget och gå till Sopstationen i Malmö för att se om jag hittar något roligt.

Ta hand om er!

Kommentera

