Det närmar sig!

God morgon!

Idag är det 34 dagar kvar tills beräknad födsel av knytet. Tiden springer fram i ilfart. Vi var på sista ultraljudet nu i veckan. Allt såg jätte bra ut. Vi fick se vårt lilla knyte ligga och försöka få tag på navelsträngen för att sutta på den. Så jäkla sött!!

Nu kan man se hela magen röra sig när hon ligger och rör på sig. Jag känner fötterna innanför revbenen, vilket både är skönt och lite otäckt på samma gång. Jag älskar verkligen att känna hennes rörelser, för det innebär ju att hon lever!

Men innan det är dax för storken att landa så ska min älskling fylla år. Så jag passade på att beställa hans present nu på morgonen när han var ute och sprang.

Jag hoppas verkligen att han kommer tycka om den. Han kanske tycker att det är lite löjligt, men det tänker jag inte bry  mig om. Jag har gjort den med kärlek och han får tycka att jag är löjlig!!

Igår så var vi i vår nya lägenhet en sväng. Målarna har verkligen kommit långt på 2.5 dagars jobb. De har rivit ner tapeten i vardagsrummet och putsat upp en ny skrovlig vägg, precis så vi vill ha den. Sen har de även rivit tapet i 1 av de 3 sovrummen och grundmålat där. De har även påbörjat ner rivningen av tapet i köket. Vi längtar som tusan efter att få flytta in där nu. Vi vill börja på vårt nya kapitel!!!

Idag så hoppas vi på att de som kommer och tittar på vår Malmö lägenhet blir förälskade och bara måste ha den! För det hade varit skönt att kunna släppa hela försäljningen och bara kunna fokusera på knytet, nya lägenheten och alla nya rutiner som detta kommer innebära.

Ta hand om er och njut av Söndagen!

Kommentera

