när tankarna tränger sig in

När tankarna tränger sig på….

Kände jag av henne igår?! Det gjorde jag, eller?! Börjar bli osäker…

Efter dessa tankar så är det helt omöjligt att somna om.

Försöker buffa lite på henne, men får igen direkt gensvar, men det brukar jag inte få. Eller?! 

Osäkerheten tränger sig in. 

Denna osäkerhet…. det är nu jag hade velat ha ett eget litet ultraljud här hemma och en sådan apparat barnmorskorna har som gör så man kan höra hennes hjärta när man gnider apparaten mot magen. 

Får nog bli ett bad som kan göra mig lite avslappnad. Min klocka ringer om 2h 30min så det hade varit lite skönt att få några minuters sömn till. 

Ta hand om er!

Kommentera

