När känslan sitter kvar

Vissa nätter är jobbigare än andra. De senaste nätterna har jag sovit ganska bra. Jag vaknar enbart när jag ska vända mig, men somnar om med en gång. I natt sov jag nästan hela natten men vaknar otroligt trött och känner mig grinig. Grinig pga drömmarna som snurrat i huvudet under natten.

Det jag kommer ihåg är att 1 person som jag är bekant med börjar infiltrera mitt liv och försöker locka till sig den man jag älskar. Hon gör det utstuderat och fult. Hon närmas sig först ena brodern och förför honom och gör så han tror han är speciell, men allt hon vill ha är kontakt med min sambo.

Undertiden jag drömmer så är jag så otroligt paff och blir lite paralyserad så jag säger inte ifrån. Så när jag vaknar så ligger den svikna känslan kvar i kroppen och jag känner mig helt slut i kroppen.

Det är ingen handbolls träning idag och jag har bara några små saker jag behöver göra. Vilket är skönt, för jag behöver ta det lugnt!!

Ta hand om er!

 

Kommentera

