*pust*

20120821-160120.jpg
Fotografen och mäklaren kom idag till vår lägenhet.
Det jobbigaste med detta ”äventyr” är att mina städ-hitler ögon har aktiverats. Jag ser smutts överallt! Jag menar precis överallt!

Jag vill ha det så rent och fint som möjligt inför visningarna. Jag vill känna
att jag har gjort allt jag kunnat för att sälja den till ett bra pris. Jag kan inte göra mirakel, men jag kan göra det grundläggande som att ha det snyggt och fräscht!
Vi har ju definitivt inte haft det så här rent och snyggt de senaste åren. Vilket är lite komiskt.
Varför gör man snyggt för andra och inte sig själv?!

På torsdag kommer lägenheten ut på
Bjurfors hemsida och hemmet. Då är det bara att sprida infon om en underbar lägenhet är till salu! Okej?!:)

Nu i eftermiddag har jag varit och hämtat originalkontraktet vi skrev på
nya lägenheten igår och i morgon ska jag till banken och ordna med handpenningen. Mycket som skall göras… Det ska bli skönt när allt är
klart!

Fast när lägenheten är såld så börjar projekt ”måla och tapetsera” den nya. Phu… Har jag sagt att vi ska ha barn sen också! 😉

Nä nu ska jag ta och mysa med Fs farmor!

Kommentera

