Dalar och höga berg

20120820-195828.jpg

Det har varit en märklig dag.
Först blir man ledsen och tagen av att en person i ens närhet somnat in under natten. En person som jag enbart har känt i 5år men min sambo har haft i hela sitt. En person som bara ska vara här!
En person vars gen som jag just nu bär inne i mig. Om jag räknat rätt så bär lillan 1/8 del av denna person.

Från att gå i djupa tankar till att bli överlycklig över att vi slapp bjudgivning och kontraktet till lägenheten är skrivet och man känner en enorm glädje och framtidslängtan.

Jag längtar tills jag kan bjuda in vänner och deras familjer och våra familjer på fika, middagar, kalas och bara myshäng.
Jag längtar tills mamma och pappa kan komma hem till mig!!
Som jag ser fram emot detta!!
Jag ser fram emot att se lillan att växa upp och ta sina första steg i vår nya lägenhet.
Jag kan se mig själv sitta i kökssoffan tidigt en decembermorgon med julstjärnan tänd i fönstret och allt är lugnt och enbart jag med kaffet i handen och katterna är vakna.

Framtiden ser jag ljust på, fast just nu så har den en sorgkant på sig.

Ta hand om er!

Kommentera

