Välkommen ut!

 

 

 

 

 

Slipat, oljat och gnuggandet har fortsatt idag. Men vi har även hunnit med IKEA och handlat små ”piff” saker till tisdagens fotografering av lägenheten.

Lite av sommarväxterna på balkongen har blommat över så idag blev det påfyllning av Murgröna så det känns lite frodigt igen.

Jag känner att jag går och spänner mig lite. Jag vill INTE att mäklaren från den lägenhet vi lagt bud på ringer nu under helgen. För om vi inte hör ifrån honom så skriver vi kontrakt på måndag förmiddag. *håll tummar och tår* När vi var och tittade på lägenheten så var det en barnfamilj som också var där, som nu i efterhand visat lite intresse för den. Jag har god lust att kidnappa mäklarens mobil och bryta mig in i hans mail så de inte kan kontakta honom!! (ja, jag skämta….eller nä!! Jag vill göra just det!! )

När jag pratade med mäklaren så hörde han om vilken mäklare vi hade anlitat för vår lägenhet, när jag berättade vilken det var så brast han ut i ” åååå, hon är helt klart den bästa i Malmö. Vilken tur ni har som just fått henne! Hon är den som är mest framgångsrik i Malmö regionen.”  Det känns bra att höra just de orden.

Jag har fått en bra känsla för denna tjej, en driven och målinriktad person med en trevlig personlighet. Det var inte för inte som jag ringde och avbokade den andra mäklaren som skulle komma hit och titta på lägenheten.

Nu hoppas jag bara att hon blir nöjd med ”stylingen” vi själva gör.

Nä, nu goda vänner ska vi ta lördag! Det genom att gå ner på Malmöfestivalen och äta kvällsmat!

Ha en skön lördag och ta hand om er och era kära!

Kommentera

