Lägenheten ska säljas

 

En mäklare har varit på besök idag. Otroligt trevlig tjej som kändes väldigt proffsig och seriös. Vi fick lägenheten värderad och hon hade mycket underlag. Om det inte redan hade varit så att vi hade bokat in en annan mäklare tills nästa vecka så hade hon fått uppdraget att sälja vår lilla pärla.

Det känns lite tungt att lämna denna skuta efter 6,5år. Men livet är ju under utveckling så då får man följa med även i boendet.

Detta är MIN första egna lägenhet, jag fick lära mig att stå på egna ben här. Lära mig att trivas i mitt eget sällskap och ta mina egna beslut. Detta blev snabbt min trygghet. Jag hade min herreman här hemma, Thorsson. När någon jobbig, efterhängsen person försökte få min kontakt när jag var singel så kunde jag alltid skylla på att jag hade min kille hemma och inte var intresserad. =) Jag har alltid haft lite svårt att vara ”elak” så Thorsson var perfekt att ha som förkläde.

Vi har sett ut några lägenheter vi vill ta en närmare titt på, så i morgon börjar vårt letande efter den nya plats där vi ska börja vårt familjeliv.

Håll alla tummar och tår för att allt ska gå så smidigt som möjligt för oss. Jag känner att jag behöver gå igenom detta smärtfritt. Jag orkar inte med sömnlösa nätter pga grubblerier.

Ta hand om er!!

One thought on “Lägenheten ska säljas

Kommentera

