Den underbara känslan av när något överraskar

20120807-102047.jpg
Eftersom vi har packat ner 80% av allt vi äger i flyttlådor så har även alla block och bläckpennor åkt med ner. ( vi ska inte prata om hur korkat det är!! )
Så igår när jag skulle till banken så kände jag att jag ville förbereda mig lite med lite siffror, Fs personnummer mm så jag gick in till Lagerhaus för jag vet att de har prisvärda och fina anteckningsböcker. Jag behövde även bläckpennor och när det gäller pennor så är jag kräsen. Tyvärr så kunde man inte prova pennorna för de låg inplastade i trepack.

Så jag tänkte när jag tog de ” jaja, det får bli som det blir!”

Men snacka om att jag blev positivt överraskad när jag insåg att se bara smekte över bladet och bara var helt underbara att skriva med!!!

Så dagens tips blir just dessa pennor!!

Ta hand om er!!

Kommentera

