Små yter, smarta lösningar

20120801-125140.jpg

20120801-125152.jpg

Att bo på 28kvm innebär att man får kombinera olika möbler.

Datorplatsen är även toppen på frysen. En väldigt smart lösning på att få in en halvfrys i en lägenhet utan att den tar onödig plats. Frysfacket i kylskåpet är ju ett skämt. Vem klarar sig på den??

Jag ska inte ta till mig äran på denna lösning, utan det är tjejen som bodde här innan mig som gjort det. Men jag är väldigt tacksam för den!!  Om jag skulle bo kvar här så hade jag nog kunnat tänka mig göra om den och då kanske använda glasblock. Eller så hade jag kanske sätta ett litet skåp över som man kunde ha lite förvaring på den.

För övrigt så är tid beställt hos frisören och hos banken. Så nu börjar saker röra på sig… hoppas hoppas hoppas att banken kommer med bra besked. Annars så blir det väl att ha en bebis här också. Gällande håret så blir jag nog blond igen. Precis som vanligt.

Håll tummarna i början av nästa vecka!

Ta hand om er!!!

 

 

Kommentera

