Färgklickar på väggarna

20120730-202830.jpg

20120730-202858.jpg

Idag så har jag pysslat lite med ramar och bilder.
Den nymålade väggen vid bordet blev så himla tom när den blev vit så jag gick och köpte lite ramar idag så den fick några färgklickar.

Sen bytte jag även ut alla våra personliga foto ute i hallen med lite nya papper.

Jag blev själv väldigt nöjd med detta. Nu ser jag fram emot att vår bank-kvinna ska ringa oss så vi kan få klart för oss vilka ”spelregler” vi har inför försäljning och köp av ny lägenhet.

Nu ska det bli mys med älsklingen och OS tittande.

Ta hand om er!!

Kommentera

