Följeslagare

20120627-170907.jpg

Vad skulle jag gjort utan min ständiga följeslagare.

När jag skriver detta så sitter jag på ett tåg utan honom, vilket är väldigt ovanligt.

Varje morgon vi vaknar så har vi en stäpp-kung som inte vet vart han ska ta vägen av lycka. Någon dag tror jag nästan hans svans kommer förvandlas till en propeller som gör att han kommer flyga iväg.

Så varje morgon bidrar han till att man ler så fort man stiger upp.

Varje dag så följer han med mig vart jag än ska. Ja, där hundar är välkomna. Tyvärr så är Malmö inte så hundvänligt så om jag ska göra något ärende så får han tyvärr inte följa med.

Men jag har nu hittat ett ställe som heter Sockerbiten som ligger på Holmgången (holmgården?!) vid gågatan i Malmö där man får ha med sig hundar. Det står till och med en lapp utanför att de e välkomna om de finns plats.
Vilket e väldigt trevligt!!

Nu är denna tågresa över så nästa är Lund, Lund nästa!

Ta hand om er!

#puss

Kommentera

