1 + 1 = 3

Igår kröp jag ut i det offentliga med min mage jag bär på till de på Facebook och Twitter.

Vår lilla skapelse är 21 veckor ung och vi är så oerhört glada. Det är fortfarande ganska overkligt, magen växer och blir större men det är så oerhört ofattbart att jag bär ett liv i mig. Vi har fått se denna underbara flicka 2 gånger via ultraljud och det är det som får oss att förstå att vi faktiskt kommer bli mamma och pappa inom en väldigt snar framtid.

Om allt går som det ska så kommer vi fira jul och nyår med ett litet knyte vid vår sida.

Vår lilla familj med 2 människor , 2 katter och 1 hund kommer  nu utökas med en liten flick-bebbis. Nu känns det som vi skriver ett nytt kapitel i våra liv. Vi går in i de oskrivna bladens värld där vi tror vi vet en massa men kommer antagligen inse att vi inte kommer veta ett dugg.

Men vi båda ser fram emot att skapa minnen för oss och vår lilla tjej. Skapa en glädje och trygghet som kan ge henne en grund att stå på när hon möter det stora livet.

Nu och för alltid kommer jag ALLTID vara en mamma, mamma Mia.  Tänka sig att även jag kom till denna punkt i mitt liv. Inget jag har tagit för givet. Men oerhört glad att jag får uppleva.

Nu e det sagt här oxå! 🙂

Ta hand om er och era nära!

#puss

2 thoughts on “1 + 1 = 3

Kommentera

