Härliga stunder

20120620-094736.jpg

Att gå ut morgonrunda under sommaren är något speciellt. Eddisen springer framför mig med en hög stolt och glad svansföring.

Jag har hörlurar på mig med en bok rullandes. Idag är det Mississippi som hörs.
Vi har gått genom Malmös parker och njutit av ljuset, luften och bara vara.

Idag tänker jag försöka gå igenom alla gamla papper som är sparade i de vita lådor som står på hyllorna. Det e ju sånt som jag inte behöver ha med mig sen när vi ska flytta. Tråkigt, men det måste ju göras. Jag ska ta tag i lägenhets göra.

Jag hoppas att ni får en bra dag!

#puss

Kommentera

