Vill ju göra mormorsrutor

Bilden är lånad av IA Nyckelpiga

Jag är så oerhört sugen på att prova på att göra en filt av mormorsrutor. Inte de vanliga rutorna utan denna form. Så himla söta. Men jag har ju inte tid att göra det nu. Lägenheten måste stå överst på listan. Vi kommer annars aldrig bli klara med målning odyl, just nu känns det som att vi aldrig kommer bli klara med den i alla fall. Det e bara jag som har tid, Freddan jobbar för fullt och helgerna har varit tajta med handboll och så kommer midsommar nu oxå.

Men jag får strunta i att min rygg inte är ok. Jag får ta tag i detta i alla fall.

Nä, dax att fixa kaffe.

Ta hand om er!

#puss

Kommentera

