Fröken Tjura-Tora

Jag fick ett litet infall att ta fram min ritbräda idag. Tjejen som blev ritad är nog mig som liten. Fröken Tjura-Tora. När jag var liten så kunde jag bli så fruktansvärt tjurig om jag inte fick som jag ville. Jag lyckades förstöra en semester i Danmark pga att jag inte tyckte om att min älsta brors flickvän tog min bror ifrån mig. De fick INTE gå hand i hand!

Fröken Tjura-Tora minskades med tiden, men jag tror nog att hon fortfarande finns i mig. Men långt ifrån i den mängd som när jag var 5år. Som tur är, för det hade inte varit roligt för personerna i min närhet!

Undra om andra har liknande Tjura-Tora gener som mig?!

Ta hand om er!

#puss

Kommentera

