Ang lösenord

Som ni märkt så har jag börjat lösenordsskydda lite inlägg. Egentligen e det inte så jätte känsligt med just nu så kan jag inte skylta hejvilt om detta som skrivs. Det kommer komma bli offentligt men för respekt för min sambo bla osv så väljer jag att ha det skyddat så länge.

Men om det är så att ni som vet vad detta kan handla om (vilket vissa vet och vill veta mina tankar osv om detta så hojta till, ni får så klart veta lösenordet)

Ni som fått lösenordet en gång, så kan jag säga att det e samma på alla låsta inlägg!

Ha det så bra!

#puss

Kommentera

