Morgonpigg

20120605-085930.jpg

I morse så slog jag upp ögonen 05.15. Det största med detta är att jag vaknade pigg! Det gör jag ALDRIG. Jag är alltid morgontrött!!

Förvisso visste jag ju att jag skulle sätta mig i bilen vid 07.00 för att köra mot Perstorp till Caisa.
Att jag kör så tidigt beror inte på att jag valt det utan våran kära vaktmästare har beställt lysrörsbyte i garaget och då får inte bilarna vara där från kl 07.00 – 16.00.

Jag stannade på mormorsbageri och köpte med mig ostbullar. Tyckte att det e det minsta man kan göra när man kommer innan klockan 9 en vardag:)

Just nu så ligger jag i Caisas soffa med te framför mig. Caisa kör Plura till skola.

Sen kommer hela dagen bestå av klipp och klistra. Svärmors present skall göras klart till lördag.
Hon har enbart önskat sig ett album med Miami bilderna. Och jag kan ju inte bars klistra in de, nä utan nu ska det göras ett rejält album med alla saker jag plockade på mig under vår resa.

Så jag hoppas att ni får en underbar dag! Jag vet att jag kommer få det!

#puss

Kommentera

